Yüz Mezoterapisi

Yüz Mezoterapisi Ankara

Yüz Mezoterapisi Nedir?

Yüz mezoterapisi özellikle yüz ve boyunda meydana gelen deformasyonların giderilmesi amacıyla uygulanır.

Bu deformasyonların oluşma sebepleri kalıtsal ya da çevresel olabilmekle beraber yaşa bağlı faktörler, aşırı güneş ışığına maruz kalınması ya da stres gibi faktörler de bu belirtilerin ortaya çıkmasında etkilidir. Bu deformasyonlar genellikle kırışıklık, sarkma ve çökme olarak kendini gösterir. Yine yüzdeki mimiklere bağlı olarak bu bölgelerde yoğun kırışıklık oluşumu da gözlenebilir.

Bunlara ek olarak, güneş ışınları, çevresel etkenler, cilt altı dolaşım bozuklukları, vitamin ve mineral eksiklikleri de bu tip deformasyonlara sebep olabilir. Cilt parlaklığını kaybederek mat ve cansız bir görünüme bürünür ayrıca lekelenmeler de ortaya çıkabilir.

Yüz mezoterapi uygulamaları cildin eksik olan vitamin ve mineral miktarını karşılamak, bozulmuş kan dolaşımını düzenlemek ve azalan destek dokuları vücuda geri kazandırmak amacıyla yapılmaktadır.

Kimlere Uygulanır?

Zamanın etkileriyle deformasyona uğrayan yüz,boyun ve dekolte bölgelerinde mezoterapi uygulamaları ile oldukça başarılı sonuçlar almak mümkündür. Mezoterapi tedavisinin uygun hastalara uygulanması sonucu başarı oranı oldukça yüksek olmaktadır. Mezoterapi öncesinde kişiye ayrıntılı cilt analizi uygulanarak kendisine uygun olan yöntem belirlenir.

Kaç Seans Uygulanır?

Mezoterapinin kaç seans uygulanacağı hastaya ve rahatsızlığına göre değişmekle birlikte genellikle 2 hafta aralıklarla 2-7 seans şeklinde yapılır. Mezoterapi uygulamasından sonra cilt koruma mezoterapisi yaptırılması önerilir ve yaklaşık 1-3 ayda bir koruma uygulaması yapılır. Koruma mezoterapisi, canlı, parlak ve sağlıklı bir cilt görünümünü korumak için yeterlidir.

Nasıl Yapılır?

Ciltte ayrıntılı bir analiz gerçekleştirildikten sonra kişiye ve ihtiyaçlarına uygun bir karışım hazırlanır. İşlemin yapılacağı bölge dezenfekte edilir ve hazırlanan karışık ince iğneler yardımıyla 1 cm aralıklarla cilde enjekte edilir. Uygulama sırasında herhangi bir acı ya da ağrı hissedilmemesi için soğuk kompres uygulanır.

Uygulama Sonuçları Nasıldır?

Yüz mezoterapisi uygulamasının sonuçları çok kısa bir süre içinde alınır. Ciltteki destek dokuların geri kazanılması, kan dolaşımının düzenlenmesi ve ciltteki ihtiyaçların giderilmesi sonucunda cilt çok daha parlak ve sağlıklı bir görünüme kavuşur.

Cildin sağlıklı bir görünüme ve yapıya kavuşması da sonradan oluşacak yaşlılık izlerinin meydana gelmesini önemli ölçüde azaltır.

Uygulama Sonrası Öneriler

Mezoterapi uygulamasından sonra dikkat edilmesi gereken birkaç nokta mevcuttur. İşlem sonrasında uygulama yapılan bölgede küçük morluklar oluşabilir fakat bunlar birkaç gün içerisinde kendiliğinden kaybolacaktır. Mezoterapi uygulamasından sonra havuza veya denize girilmemesi önerilir. Yine uygulama sonrasında kişiler ciltlerini mümkün olduğunca güneşten korumalı, solaryuma girmemelidirler. Mezoterapi uygulamasından sonra 1 hafta süre ile cilde uygun güneş koruyucu kullanımı zorunludur. Uygulamadan sonra 2-3 gün süre ile fondöten, pudra gibi kapatıcı kullanımı önerilmez.