Terleme Botoksu

Aşırı Terleme Tedavisi Ankara

Aşırı terleme problemi hem erkeklerde hem de kadınlarda zaman zaman görülebilen bir sorundur. Aşırı terleme problemi yaşayan kişilerde sosyal hayata uyum sorunları gözlenebilir. Bunun temelinde ise aşırı terleme problemi yaşayan kişiyle aynı ortamda bulunan kişilerin rahatsızlık duyması yatmaktadır. Ne yazık ki insanlar terden rahatsız oldukları için aşırı terleme rahatsızlığı bulunan bireylerle iletişimlerini en aza indirmek istemektedirler. Bütün bu sebeplerden dolayı terleme problemi hem fizyolojik rahatsızlığa hem de psikolojik sorunlara neden olabilmektedir. Aşırı terleme sorunu için uygulanan birçok tedavi yöntemi günümüzde mevcuttur. Bunlardan en etkilisi botoks tedavisidir. Botoks ile terleme tedavisinde, terlemeye sebebiyet veren sempatik sinirler felç edilerek ter bezlerinin ter üretmesi engellenir. Botoksun içeriğinde bulunan madde Botulinum toksin adı verilen bir maddedir ve terlemeye kesin ve en etkili çözümü sunmaktadır.

Botoks uygulamasının sağladığı faydalar şu şekilde sıralanabilir:

• Aşırı terleme problemi tamamen ortadan kaldırılarak kişinin sosyal problemleri çözülmüş olur.
  • Aşırı terleme rahatsızlığıyla mücadele eden kişiler iş yerlerinde de yeterli verimde çalışamamaktadırlar. Problemin çözülmesiyle birlikte kişiler işlerinde maksimum verimle çalışmaya başlarlar.
  • Aşırı terleme sorunu yüzünden insanlarla iletişimde güçlük yaşayan, içe kapanık kişiler sorunun çözülmesiyle birlikte sağlıklı insan ilişkileri kurabilmeye başlarlar.
  • Aşırı terleme durumu fizyolojik birçok hastalığa da sebebiyet verebilmektedir. Botoksla aşırı terleme tedavisinde bu hastalıkların da önüne geçmek mümkündür.
  • Aşırı terlemenin sebep olduğu kötü koku da bu yöntem ile tamamen ortadan kaldırılmaktadır.

Aşırı Terleme Tedavisi Uygulaması

Aşırı terleme tedavisinde kişilerde birçok probleme yol açabilen ter bezlerinin aşırı ter üretmesi durumunun önüne geçilmektedir. Uygulama 6-12 ayda bir yapılan seanslar şeklindedir. Terleme çok aşırı miktardaysa botoks tedavisi akupunktur tedavisi ile de kombinlenebilmektedir.