H-100 Aşısı

H 100 Gençlik Aşısı Ankara

H 100 Gençlik Aşısı Nedir?

H-100 aşısı anti-aging etkisine sahip bir uygulamadır ve deride gözlemlenen elastikiyet kaybı, nem kaybı, cansız görünüm ve sarkma gibi yaşlılık belirtilerine karşı Avrupa’nın birçok ülkesinde doktorlar tarafından uygulanmaktadır. İçeriğinde yoğun miktarda hiyaluronik asit, vitamin, mineral,  amino-asit ve yardımcı ek maddeler içerir,güvenilir bir uygulamadır.

Hiyalüronik Asit Aşısının (H 100 Aşısı) Temel Kullanım Amaçları Nelerdir?

H 100 aşısı, derinin nem kapasitesini arttırmak, sarkan ve deforme olan bölgeleri sıkılaştırmak ve kırışıklıkları gidermek amacıyla uygulanır.

Ödem çözücü özelliği içeriğinde yüksek oranda bulunan hiyaluronik asit ve bilinen en güçlü antioksidanlardan olan ‘mannitol’ kimyasalından gelmektedir. Bu içeriği sayesinde bilinen diğer mezoterapi uygulamalarından ayrılır ve etki süresi de diğer tedavi yöntemlerine göre daha uzundur.

Hiyalüronik Asit Aşısının (H 100 Aşısı) Cilde Faydaları Nelerdir?

H 100 aşısı deride su tutulmasını sağlar ve bu sayede dokuların nemlilik miktarını ve elastikiyetini arttırır. Bunun dışında;

• Cildi parlaklaştırır.
  • Hücre yenilenmesini hızlandırır.
  • Derinin yaşlanma sürecini geciktirir.
  • Ciltte gerginleşme ve sıkılaşma sağlar.
  • Kırışıklıkları açmada etkilidir.

Hiyalüronik Asit Aşısının (H100 Aşısı) Kullanım Alanları Nelerdir?

H 100 aşısı sadece yüze değil vücudun birçok bölgesine uygulanabilir. Rahatlıkla yüz, boyun, gıdı bölgesi, dekolte ve el üzeri gibi cilt bölgelerine uygulanabilir.

Kimler H 100 Aşısı Yaptırmalı?

Daha canlı,parlak ve aydınlık bir görünüme kavuşmak isteyenler, ciltlerindeki elastikiyet kaybından şikayetçi olanlar, kırışıklık miktarı fazla olanlar ayrıca ciltlerinde aşırı miktarda kuruluk ve nem kaybı yaşayan kişiler H 100 aşı tedavisinden faydalanabilirler.

Yaptırmak için Uygun Yaş Aralığı Nedir?

H 100 aşısı 20 yaşından büyük herkese güvenle uygulanabilir.